Greek Alliance of Uni42

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Greek Alliance of Uni42

Ogame.org uni42 Ogame.gr Alliance


    Φεγγάρι, πως αποκτάται και ποιες οι διαφορές του από έναν πλανήτη?

    kobladoures
    kobladoures
    Admin


    Αριθμός μηνυμάτων : 48
    Ημερομηνία εγγραφής : 20/06/2009
    Ηλικία : 39
    Τόπος : pantou

    Φεγγάρι, πως αποκτάται και ποιες οι διαφορές του από έναν πλανήτη? Empty Φεγγάρι, πως αποκτάται και ποιες οι διαφορές του από έναν πλανήτη?

    Δημοσίευση  kobladoures Κυρ Ιουν 21, 2009 12:30 am

    Απάντηση: Μπορούμε να αποκτήσουμε ένα φεγγάρι όταν σε έναν πλανήτη γίνει μια μάχη και από τα συντρίμμια των στόλων αυτό δημιουργηθεί. Η μάχη μπορεί να είναι ηθελημένη (κατόπιν συμφωνίας δυο παιχτών - φεγγαροβολή) ή μια τυχαία επίθεση.

    Στο τέλος κάθε Αναφοράς Μάχης, υπάρχει ένα πεδίο που λέει την πιθανότητα δημιουργίας φεγγαριού. Η πιθανότητα αυτή και η οποία μετριέται σαν ποσοστό, έχει ελάχιστη τιμή 1% και μέγιστη τιμή 20% με ακέραια ενδιάμεσα ποσοστά.

    Το κάθε 1% αντιστοιχεί σε 100Κ υλικών (μέταλλου και/ή κρυστάλλου) με στρογγυλοποίηση στην αμέσως μικρότερη 100αδα. Δηλαδή 99Κ υλικών δίνουν 0% πιθανότητα για φεγγάρι ενώ 101Κ υλικών δίνουν 1% πιθανότητα φεγγαριού.

    Μια ιδιαιτερότητα που έχει το φεγγάρι είναι ότι ξεκινάει με 1 πεδίο. Καθώς είναι στο διάστημα οι υπήκοοι της αυτοκρατορίας μας χρειάζονται ειδικά κτίρια τα οποία να τους παρέχουν θέρμανση, φως, νερό και καταλύματα. Αυτά τα κτίρια λέγονται Σεληνιακές Βάσεις. Για κάθε 1 επίπεδο Σεληνιακής Βάσης που φτιάχνουμε μας δίνει 3 επιπρόσθετα πεδία. Όμως πάντα πρέπει να θυμόμαστε ότι πρέπει να κρατάμε 1 ελεύθερο πεδίο για το επόμενο επίπεδο Σεληνιακής Βάσης

    Ένα φεγγάρι χρησιμοποιείτε για 2 συγκεκριμένους σκοπούς:

    1. Για να φτιάξουμε Αισθητήρα Φάλαγγας. Ο αισθητήρας φάλαγγας είναι ένας τρόπος εύρεσης πληροφοριών μετακίνησης εχθρικών στόλων. Φάλαγγα μπορεί να γίνει μόνο σε έναν πλανήτη (και όχι σε άλλο φεγγάρι ή σε πεδίο συντριμμιών) και μπορεί να μας δώσει πληροφορίες για τις εξής αποστολές. Μεταφορά, Παράταξη, Ανακύκλωση, Επίθεση. Οι πληροφορίες που μας δίνει είναι η σύνθεση ενός στόλου και την ώρα που φτάνει στον πλανήτη « στόχο» καθώς και την ώρα επιστροφής πίσω στον πλανήτη από τον οποίο ξεκίνησε. Δεν δίνονται πληροφορίες για την σύνθεση ενός στόλου όταν αυτός είναι στην διαδικασία επιστροφής στον μητρικό του πλανήτη.

    2. Για ασφαλές σώσιμο του στόλου μας. Όπως προανέφερα αν κάνουμε Φάλαγγα σε έναν πλανήτη μπορούμε να δούμε τις κινήσεις εχθρικών στολών, ομοίως μπορούν και οι αντίπαλοι παίχτες να δουν τις δικές μας κινήσεις. Αν όμως διαθέτουμε ένα φεγγάρι δεν μπορούν να δουν τις κινήσεις αυτές αφού δεν μπορούν να κάνουν φάλαγγα σε ένα φεγγάρι.

    3. Για να κατασκευάσουμε διαγαλαξιακή πύλη. Η πύλη αυτή μας βοηθάει στην γρήγορη μετακίνηση στόλου από έναν γαλαξία σε έναν άλλο. Προϋπόθεση είναι να υπάρχουν τουλάχιστον από 1 φεγγάρι με πύλη σε κάθε γαλαξία. Μετά από κάθε χρήση της πρέπει να περιμένουμε 1 ώρα ώστε να επαναφορτιστεί και να είναι έτοιμη προς χρήση.

    Χρήσιμα Tips:

    • Δεν χρειάζεται να φτιάξουμε αποθήκες υλικών. Είναι άχρηστες διότι το φεγγάρι δεν παράγει υλικά όποτε μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε το ίδιο ως αποθήκη.

    • Ο γρηγορότερος τρόπος ανάπτυξης ενός φεγγαριού είναι ο εξής:
    Φτιάχνουμε πρώτα την Σεληνιακή Βάση επίπεδο 1
    Φτιάχνουμε το Εργοστάσιο Ρομπότ επίπεδο 1 & 2
    Φτιάχνουμε την Σεληνιακή Βάση επίπεδο 2
    Φτιάχνουμε το Εργοστάσιο Ρομπότ επίπεδο 3 & 4
    Φτιάχνουμε την Σεληνιακή Βάση επίπεδο 3
    Φτιάχνουμε το Εργοστάσιο Ρομπότ επίπεδο 5 & 6
    Φτιάχνουμε την Σεληνιακή Βάση επίπεδο 4 & 5 & 6
    Φτιάχνουμε τον Αισθητήρα Φάλαγγας Επίπεδα 1 έως 4

    Η επιπλέον ανάπτυξη ενός φεγγαριού μετά το προαναφερθέν επίπεδο είναι κάτι το υποκειμενικό και εξαρτάται από την επιθετικότητα του ιδιοκτήτη, την περιοχή και πολλούς άλλους παράγοντες.

    Επίσης προτείνεται σε περίπτωση που δεν επιθυμούμε ή είναι νωρίς να κατασκευάσουμε διαγαλαξιακή πύλη. Στην περίπτωση που θέλουμε να φτιάξουμε στο νέο μας φεγγάρι την πύλη πρώτα τότε προσπαθούμε να φτάσουμε τα εργοστάσια ρομπότ στο επίπεδο 10 (περίπου 10 μέρες για την κατασκευή της πύλης.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Πεμ Μάης 09, 2024 6:28 am