To ACS (allied combat system) ειναι ενα χρήσιμο
στοιχειο του παιχνιδιου το οποιο δινει μεγαλη βαρυτητα στην συνεργασια
μεταξυ παικτων. μπορει να χρησιμοποιηθει ομως και με διαφορετικους
τροπους.
1) καθυστερηση επιτιθεμενου στολου.
πως γινεται:
χρησιμοποιοντας
το συστημα acs μπορουμε να καθυστερησουμε τον επιτιθεμενο στολο μας ως
και κατα 1/3 της απομενουσας διαρκειας της επιθεσης. απλως παταμε
"σχηματισμος" στο μενου "στολος" για τον στολο που θελουμε και στο
τελος "επιθεση acs"
αποφυγη ninja
κατα τα τελευταια λεπτα της
επιθεσης μας παταμε "σχηματισμος" και ρυθμιζουμε με ενα κατασκοπευτικο
σε αποστολη "επιθεση acs" την επιθεση μας ετσι ωστε να χτυπησει 10-20
δευτερολεπτα αργοτερα. ανακαλουμε το acs επιτιθεμενο κατασκοπευτικο.
κανουμε μια κατασκοπεια ενα δευτερολεπτο μετα την ωρα που θα χτυπουσε ο
στολος κανονικα. αν υπαρχει ninja θα το δουμε και θα εχουμε μερικα
δευτερολεπτα στη διαθεση μας ν' ανακαλεσουμε.
αποφυγη κλοπης ΠΣ κατα τη φεγγαροβολη
χρησιμοποιοντας
με τον ιδιο τροπο την ACS επιθεση καθυστερουμε τον στολο φεγγαροβολης
ετσι ωστε, σε περιπτωση που καποιος την εχει δει με φαλαγγα και θελει
να κλεψει το ΠΣ μερικα δευτερολεπτα πριν να μην τα καταφερει. στην
συγκεκριμενη περιπτωση καθυστερουμε πολλες φορες, ετσι ωστε η
καθυστερηση να φτασει 20 με 40 λεπτα.
πιασιμο σωσμενου σε ΠΣ πλανητη στολου
Εστω
οτι στελνουμε μια επιθεση και τα τελευταια λεπτα ο αμυνομενος μπαινει
μεσα και σωζει. αν εχουμε φαλαγγα και τυχει να δουμε οτι σωζει στο ΠΣ
του ιδιου πλανητη, μπορουμε να καθυστερησουμε την επιθεση μας πολλες
φορες απο μερικα δευτερολεπτα, ωστε να τον πιασουμε στην επιστροφη.
2) αποφυγη φαλαγγας κατα την επιθεση:
Η φαλαγγα βλεπει μονο σε πλανητες και βλεπει ως εξης:
*ωρα αφιξης σε προορισμο, συνθεση στολου, συντεταγμενες προορισμού, συντεταγμενες πλανητη προελευσης. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
*ωρα αφιξης σε πλανητη προελευσης, συντεταγμενες προορισμου, συντεταγμενες πλανητη προελευσης. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
στελνοντας
λοιπον την επιθεση μας σε acs στολους με διαφορετικες ταχυτητες και
μερικα κυμματα follow up, κι αυτα με διαφορετικες ταχυτητες, πολλα απο
τα οποια μπορουμε και ν' ανακαλεσουμε, κατα την επιστροφη η φαλαγγα θα
δει 8-9 επιστροφες στολου στον πλανητη προελευσης και τιποτα
περισσοτερο. ειναι προφανες λοιπον οτι με αυτον τον τροπο μειωνεται η
πιθανοτητα να πιαστει το κυριο σωμα του στολου μας στο 10% με 20%.
ΦΥΣΙΚΑ,
ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΙΣΚΟ. μπορει ο επιτιθεμενος να σπασει ολους μας τους στολους
για να πιασει το κυριο σωμα του στολου μας. θα πρεπει ομως να εχει
αρκετο στολο για να κανει κατι τετοιο, πολλες φορες μεγαλυτερο απο το
δικο μας στολο.
ΠΡΟΣΟΧΗ
οι διαφορετικοι στολοι θα πρεπει να
επιστρεφουν στον πλανητη προελευσης με διαφορα 10 ως 40 δευτερολεπτα,
αλλιως θα ειναι πολυ δυσκολο να σωσουμε ο,τι σωζεται σε περιπτωσει που
εκει αναμεσα μας ερχεται καποια επιθεση.
ακομη, τα recyclers καλο θα ειναι ν' αποσταλλουν στο ΠΣ κι αυτα σε κυμματα.
στοιχειο του παιχνιδιου το οποιο δινει μεγαλη βαρυτητα στην συνεργασια
μεταξυ παικτων. μπορει να χρησιμοποιηθει ομως και με διαφορετικους
τροπους.
1) καθυστερηση επιτιθεμενου στολου.
πως γινεται:
χρησιμοποιοντας
το συστημα acs μπορουμε να καθυστερησουμε τον επιτιθεμενο στολο μας ως
και κατα 1/3 της απομενουσας διαρκειας της επιθεσης. απλως παταμε
"σχηματισμος" στο μενου "στολος" για τον στολο που θελουμε και στο
τελος "επιθεση acs"
αποφυγη ninja
κατα τα τελευταια λεπτα της
επιθεσης μας παταμε "σχηματισμος" και ρυθμιζουμε με ενα κατασκοπευτικο
σε αποστολη "επιθεση acs" την επιθεση μας ετσι ωστε να χτυπησει 10-20
δευτερολεπτα αργοτερα. ανακαλουμε το acs επιτιθεμενο κατασκοπευτικο.
κανουμε μια κατασκοπεια ενα δευτερολεπτο μετα την ωρα που θα χτυπουσε ο
στολος κανονικα. αν υπαρχει ninja θα το δουμε και θα εχουμε μερικα
δευτερολεπτα στη διαθεση μας ν' ανακαλεσουμε.
αποφυγη κλοπης ΠΣ κατα τη φεγγαροβολη
χρησιμοποιοντας
με τον ιδιο τροπο την ACS επιθεση καθυστερουμε τον στολο φεγγαροβολης
ετσι ωστε, σε περιπτωση που καποιος την εχει δει με φαλαγγα και θελει
να κλεψει το ΠΣ μερικα δευτερολεπτα πριν να μην τα καταφερει. στην
συγκεκριμενη περιπτωση καθυστερουμε πολλες φορες, ετσι ωστε η
καθυστερηση να φτασει 20 με 40 λεπτα.
πιασιμο σωσμενου σε ΠΣ πλανητη στολου
Εστω
οτι στελνουμε μια επιθεση και τα τελευταια λεπτα ο αμυνομενος μπαινει
μεσα και σωζει. αν εχουμε φαλαγγα και τυχει να δουμε οτι σωζει στο ΠΣ
του ιδιου πλανητη, μπορουμε να καθυστερησουμε την επιθεση μας πολλες
φορες απο μερικα δευτερολεπτα, ωστε να τον πιασουμε στην επιστροφη.
2) αποφυγη φαλαγγας κατα την επιθεση:
Η φαλαγγα βλεπει μονο σε πλανητες και βλεπει ως εξης:
*ωρα αφιξης σε προορισμο, συνθεση στολου, συντεταγμενες προορισμού, συντεταγμενες πλανητη προελευσης. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
*ωρα αφιξης σε πλανητη προελευσης, συντεταγμενες προορισμου, συντεταγμενες πλανητη προελευσης. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
στελνοντας
λοιπον την επιθεση μας σε acs στολους με διαφορετικες ταχυτητες και
μερικα κυμματα follow up, κι αυτα με διαφορετικες ταχυτητες, πολλα απο
τα οποια μπορουμε και ν' ανακαλεσουμε, κατα την επιστροφη η φαλαγγα θα
δει 8-9 επιστροφες στολου στον πλανητη προελευσης και τιποτα
περισσοτερο. ειναι προφανες λοιπον οτι με αυτον τον τροπο μειωνεται η
πιθανοτητα να πιαστει το κυριο σωμα του στολου μας στο 10% με 20%.
ΦΥΣΙΚΑ,
ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΙΣΚΟ. μπορει ο επιτιθεμενος να σπασει ολους μας τους στολους
για να πιασει το κυριο σωμα του στολου μας. θα πρεπει ομως να εχει
αρκετο στολο για να κανει κατι τετοιο, πολλες φορες μεγαλυτερο απο το
δικο μας στολο.
ΠΡΟΣΟΧΗ
οι διαφορετικοι στολοι θα πρεπει να
επιστρεφουν στον πλανητη προελευσης με διαφορα 10 ως 40 δευτερολεπτα,
αλλιως θα ειναι πολυ δυσκολο να σωσουμε ο,τι σωζεται σε περιπτωσει που
εκει αναμεσα μας ερχεται καποια επιθεση.
ακομη, τα recyclers καλο θα ειναι ν' αποσταλλουν στο ΠΣ κι αυτα σε κυμματα.