Greek Alliance of Uni42

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Greek Alliance of Uni42

Ogame.org uni42 Ogame.gr Alliance


    Επιβίωση για μικρούς και μεγάλους

    kobladoures
    kobladoures
    Admin


    Αριθμός μηνυμάτων : 48
    Ημερομηνία εγγραφής : 20/06/2009
    Ηλικία : 39
    Τόπος : pantou

    Επιβίωση για μικρούς και μεγάλους Empty Επιβίωση για μικρούς και μεγάλους

    Δημοσίευση  kobladoures Κυρ Ιουν 21, 2009 12:34 am

    …Χωρίς προλόγους, το πρώτο πράγμα που πρέπει να
    προσέχει ένας παίκτης είναι να μη γίνεται στόχος για επιθέσεις. Πώς
    επιτυγχάνεται αυτό; Μαθαίνοντας το παιχνίδι. Είναι απλό.

    1) Δεν αφήνουμε πόρους να κάθονται σε πλανήτες ή φεγγάρια

    2) Δεν αφήνουμε πλοία να κάθονται σε πλανήτες ή φεγγάρια

    3) Δε δίνουμε ευκαιρίες σε κανέναν να πιάσει τον σωσμένο στόλο μας.

    Αυτό επιτυγχάνεται με δύο τρόπους:

    α) όταν σώζουμε από πλανήτη χρησιμοποιούμε αποστολή παράταξης.
    Ένας
    τρόπος είναι να στέλνουμε με 10% ταχύτητα το βράδυ, ν’ ανακαλούμε το
    πρωί και όταν γυρίζουμε από τις διάφορες δουλειές το μεσημέρι να
    περιμένουμε ελάχιστα για την επιστροφή του στόλου. Είναι πολύ δύσκολο
    να πιαστεί μια ανάκληση παράταξης και χρειάζεται πολλή δουλειά με τη
    φάλαγγα, οπότε, αυτός ο τρόπος είναι πολύ ασφαλής.
    *για να πιάσουμε
    κάτι τέτοιο χρειαζόμαστε ΠΟΛΥ δευτέριο, φάλαγγα και υπομονή. Κάνουμε
    μια φάλαγγα κάθε 5 λεπτά μέχρι την ώρα περίπου που πιστεύουμε πως
    γίνεται η ανάκληση, οπότε κάνουμε μια φάλαγγα κάθε 5 δευτερόλεπτα, ώστε
    να πιάσουμε την ώρα ανάκλησης. Αν δε γίνει ανάκληση, την προκαλούμε
    στέλνοντας μια επίθεση φάλαγγας στην παράταξη του στόχου μας. Αν γίνει
    σωστά αυτό το χτύπημα δεν αποφεύγεται, αν και μπορεί να υπάρξει acs
    άμυνα ή αόρατο ninja (από παλαιότερη ανάκληση παράταξης)

    άλλος
    τρόπος είναι να προγραμματίσουμε τον στόλο να σταθμεύσει την ώρα που
    θέλουμε, με μια διαδρομή, κερδίζοντας έτσι τα μισά καύσιμα. Αυτή η
    μέθοδος είναι χρήσιμη σε farmers που θέλουν να έχουν κινητό κέντρο
    επιχειρήσεων, διαφορετικό κάθε μέρα, για διάφορους λόγους. Αν έρχεται
    κάποια επίθεση, απλώς ανακαλούμε, χάνοντας κάποιες ώρες, αλλά όχι τον
    στόλο μας. Οι κίνδυνοι εδώ είναι ίδιοι, μόνο που υπάρχει κι άλλη μια
    παγίδα.
    *στέλνουμε επίθεση στην παράταξη του στόχου μας μερικά λεπτά
    πριν την άφιξη της. Ο παίκτης το βλέπει, γελά εις βάρος μας και πάει να
    φτιάξει καφέ. Χρησιμοποιώντας ACS καθυστερούμε τον στόλο μας τόσο όσο
    χρειάζεται γα να φτάσει μερικά δευτερόλεπτα μετά από την παράταξη του
    στόχου μας. Με λίγη τύχη πιάνει το κόλπο.

    β) όταν σώζουμε από
    φεγγάρι χρησιμοποιούμε αποστολή συγκομιδής σε αόρατο ΠΣ. Αόρατο είναι
    ένα ΠΣ που δε φαίνεται στην επισκόπηση του γαλαξία. Το επιτυγχάνουμε
    κάνοντας μια επίθεση μ’ ένα μόνο κατασκοπευτικό. Αν καταστραφεί θα
    αφήσει πολύ λίγα συντρίμμια, λιγότερα από 500 μονάδες, οπότε και δεν θα
    είναι ορατό στην επισκόπηση του γαλαξία. Αν δεν καταστραφεί, υπάρχει
    και πάλι αόρατο ΠΣ (μηδενικό). Τα αόρατα ΠΣ σβήνονται από τον server
    κάθε Δευτέρα στην μεσονύκτια ανανέωση. Είναι σημαντικό λοιπόν να μην
    υπάρχουν στόλοι και άμυνες στον πλανήτη του οποίου το ΠΣ σώζουμε. Αν
    υπάρχουν, στέλνουμε μερικά recyclers μερικά λεπτά / δευτερόλεπτα πριν
    από το κύριο σώμα του στόλου,.
    *για να πιάσουμε ένα τέτοιο fleetsave
    κατασκοπεύουμε τον στόχο μας κάθε μισή ώρα ώστε να έχουμε μια σχετικά
    (15 λεπτά) καθαρή εικόνα της ώρας εκκίνησης και της ταχύτητας του
    στόλου, αφού σιγουρευτούμε για το ΠΣ – προορισμό και ότι το ΠΣ αυτό
    είναι ορατό. Ανανεώνουμε την καρτέλα του συστήματος αυτού κάθε δυο
    δευτερόλεπτα, ώστε να δούμε την ώρα ακριβώς που το ΠΣ εξαφανίζεται. Τα
    υπόλοιπα είναι απλώς υπολογισμοί με το o-calc. Είναι σημαντικό λοιπόν
    το fleetsave μας να είναι σωστό, οικονομικό, ασφαλές κι αόρατο.

    4)
    έχουμε ΠΑΝΤΑ μια τουλάχιστον θέση αποστολής στόλου κενή για να σώσουμε
    σε περίπτωση που έρχεται μια επίθεση και είμαστε συνδεδεμένοι. Απλό και
    καίριο! Αν θελουμε να σώσουμε στο ΠΣ του πλανήτη στον οποιο γίνεται η
    επίθεση, το κάνουμε πολύ λιγο πριν απο την συνάσντηση με τον εχθρικό
    στόλο, και με μικρή ταχύτητα, ωστε να μην έχει περιθώριο ο επιτιθέμενος
    να καθυστερήσει τον στόλο του με ACS και να μας χτυπήσει μετα το fs...

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Σαβ Απρ 27, 2024 3:38 pm