Greek Alliance of Uni42

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Greek Alliance of Uni42

Ogame.org uni42 Ogame.gr Alliance


    Σώσιμο στόλου (Fleetsaving) ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ!!!!! ΝΟ FLEETSAVE- NO FLEET

    kobladoures
    kobladoures
    Admin


    Αριθμός μηνυμάτων : 48
    Ημερομηνία εγγραφής : 20/06/2009
    Ηλικία : 40
    Τόπος : pantou

    Σώσιμο στόλου (Fleetsaving) ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ!!!!! ΝΟ FLEETSAVE- NO FLEET Empty Σώσιμο στόλου (Fleetsaving) ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ!!!!! ΝΟ FLEETSAVE- NO FLEET

    Δημοσίευση  kobladoures Κυρ Ιουν 21, 2009 12:17 am

    αυτούς που είναι καινούργιοι στο παιχνίδι ίσως από τους σημαντικότερους
    όρους και μόνιμο άγχος είναι το «σώσιμο στόλου». Τι σημαίνει αυτό;
    Πρακτικά η προστασία του στόλου και των πόρων όταν κανείς δεν είναι
    συνδεδεμένος.
    Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού
    είναι ότι ένας στόλος δεν μπορεί να δεχθεί επίθεση ενώ βρίσκεται σε
    πτήση μεταξύ δύο πλανητών. Μπορεί να δεχθεί επίθεση μόνο όταν είναι
    σταματημένος σε ένα φεγγάρι ή ένα πλανήτη.

    Υπάρχουν διάφοροι
    τρόποι για να επιτύχει για το «σώσιμο» του στόλου. Ουσιαστικά κάθε
    είδους αποστολή που μπορεί να κάνει ένας στόλος μπορεί δυνητικά να
    χρησιμοποιηθεί και στο σώσιμο του στόλου.

    1) Αποστολή «συγκομιδής»
    Αν
    μεταβεί κανείς στην οθόνη που φαίνεται ο γαλαξίας θα προσέξει ότι δίπλα
    σε ορισμένους πλανήτες υπάρχουν πεδία συντριμμιών. Τα πεδία συντριμμιών
    δημιουργούνται όταν καταστρέφεται ένα σκάφος και μπορούν να διαφέρουν
    δραματικά σε μέγεθος. Από 300 κρύσταλλο όταν καταστρέφεται ένα
    κατασκοπευτικό στέλεχος μέχρι αρκετά εκατομμύρια μέταλλο και κρύσταλλο
    όταν καταστρέφονται μεγάλοι στόλοι. Κάθε πεδίο συντριμμιών μπορεί να
    ανακυκλωθεί αν ο παίκτης στείλει έναν ανακυκλωτή.
    Έτσι λοιπόν
    φτάνουμε στην πιο απλή μέθοδο για το σώσιμο στόλου. Αυτό που πρέπει να
    κάνει ο παίκτης είναι να βρει ένα πεδίο συντριμμιών να επιλέξει ένα
    τουλάχιστον ανακυκλωτή και ολόκληρο τον υπόλοιπο στόλο του και να τα
    στείλει σε αποστολή συγκομιδής. Μάλιστα έχει τη δυνατότητα να φορτώσει
    στο στόλο όσοι πόροι χωράνε έτσι ώστε μαζί με το στόλο να σώσει και
    αυτά.
    Υπάρχουν όμως κάποια σημεία στα οποία ο παίκτης πρέπει να
    δώσει προσοχή όταν οργανώνει το σώσιμο του στόλου. Πόσο μεγάλο είναι το
    πεδίο συντριμμιών (αν είναι μεγάλο μπορεί να έχει και κάποιο κέρδος),
    πόσο μακριά είναι (όσο αυξάνεται η απόσταση, αυξάνεται και η κατανάλωση
    δευτερίου που για μεγάλους στόλους μπορεί να φτάσει σε δυσθεώρητα
    μεγέθη). Τελευταίο και σημαντικότερο στοιχείο είναι να γνωρίζει ο
    παίκτης με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ακρίβεια το πότε θα ξανασυνδεθεί.
    Ο
    λόγος που το τελευταίο σημείο είναι και σημαντικότερο είναι ότι πολύ
    απλά είναι το πιο σημαντικό για να επιτύχει ο παίκτης να προφυλάξει το
    στόλο από εχθρικές επιθέσεις. Έτσι λοιπόν δεν έχει νόημα να κάνει
    κανείς όλες τις παραπάνω ενέργειες αν στο τέλος καταλήξει ο στόλος να
    επιστρέψει στον πλανήτη και να παραμείνει εκεί για αρκετές ώρες
    (απροστάτευτος) επειδή ο παίκτης δεν είναι συνδεδεμένος στο λογαριασμό.
    Συνεπώς η τοποθεσία του πεδίου συντριμμιών και η ταχύτητα με την οποία
    πετάει ο στόλος θα πρέπει να επιλέγονται με κριτήριο πρώτα από όλα ο
    στόλος να επιστρέψει την ώρα που ο παίκτης προβλέπει ότι θα συνδεθεί
    και πάλι, και κατά δεύτερον την όσο το δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση
    δευτερίου.


    2) Αποστολή με παράταξη.
    Μία εξίσου απλή
    μέθοδος για να εξασφαλίσει κανείς το στόλο και τους πόρους του. Για να
    την χρησιμοποιήσει προαπαιτούνται να έχει ο παίκτης δύο τουλάχιστον
    πλανήτες. Τον μητρικό και τουλάχιστον μία αποικία. Η μέθοδος αυτή είναι
    εύκολη και έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να εφαρμοστεί στα αρχικά
    στάδια του παιχνιδιού όταν ο παίκτης δεν έχει κάνει την απαραίτητη
    έρευνα έτσι ώστε να μπορεί να κατασκευάσει ανακυκλωτές. Έτσι λοιπόν
    πολύ απλά ο παίκτης επιλέγει όλα τα σκάφη, βάζει σε αυτά όλα τους
    πόρους που βρίσκονται στον πλανήτη και τα στέλνει με αποστολή παράταξης
    σε έναν άλλο του πλανήτη.
    Προσοχή πρέπει να δοθεί και πάλι στον
    σωστό υπολογισμό της ώρας που θα συνδεθεί ο παίκτης και του χρόνου
    πτήσης αφού είναι προς την μία μόνο κατεύθυνση.


    3) Αποστολή με επίθεση.
    Αρκετά
    προφανής και αυτή η μέθοδος. Ο παίκτης βρίσκει έναν αντίπαλο στον οποίο
    μπορεί να επιτεθεί επικερδώς, και στέλνει το στόλο σε αποστολή
    επίθεσης. Ο παίκτης αυτός μπορεί να είναι ενεργός ή μη ενεργός, αν και
    για λόγους ασφάλειας προτείνεται να είναι μη ενεργός. Βαρύτητα πρέπει
    και πάλι να δωθεί στον σωστό υπολογισμό της ώρας επιστροφής τους στόλου.
    Παράλληλα
    ο παίκτης έχει τη δυνατότητα να στείλει σε επίθεση μόνο τον μάχιμο
    στόλο, ενώ τα μεταγωγικά μαζί με τους πόρους να τα στείλει σε αποστολή
    συγκομιδής. Με αυτό τον τρόπο περιορίζει τις απώλειες αν κάτι δεν
    εξελιχθεί όπως προγραμματισμένα κατά την επίθεση.

    4) Αποστολή μεταφοράς.
    Για
    άλλη μια φορά αρκετά εύκολη μέθοδος, με μία διαφορά όμως. Όταν ο στόλος
    φτάσει στον προορισμό του οι πόροι θα μείνουν εκεί πιθανότατα
    απροστάτευτα σε επιτιθέμενους.

    5) Αποστολή αποικιοποίησης.
    Για
    να χρησιμοποιηθεί αυτή η μέθοδος είναι απαραίτητο ο παίκτης να έχει ήδη
    9 πλανήτες και τουλάχιστον ένα σκάφος αποικιοποίησης. Στέλνοντας
    ολόκληρο το στόλο σε συντεταγμένες που δεν υπάρχει πλανήτης και
    επιλέγοντας αποικιοποίηση ως αποστολή, όταν φτάσουν στον προορισμό δεν
    θα δημιουργήσουν αποικία και θα επιστρέψουν στην προγραμματισμένη
    χρονική στιγμή.
    Προσοχή Η μέθοδος αυτή είναι μόνο λύση ανάγκης και
    είναι καλό να αποφεύγεται η επανειλημμένη χρήση της. Αιτία είναι ότι
    παρόλο που δεν δημιουργείται πλανήτης στο συγκεκριμένο σημείο, για 48
    ώρες δεν μπορεί κανείς να φτιάξει αποικία εκεί. Έτσι λοιπόν
    επανειλημμένη χρήση μπορεί να θεωρηθεί ότι ο παίκτης προσπαθεί να
    εμποδίσει άλλους παίκτες από το να φτιάξουν αποικία στο συγκεκριμένο
    σημείο. Κάτι τέτοιο όμως είναι αποτελεί bugusing και τιμωρείται αυστηρά.

    Όλες
    αυτές οι μέθοδου εξυπηρετούν στα αρχικά στάδια του Σύμπαντος. Ωστόσο
    όσο το παιχνίδι προχωράει θα παρατηρήσει κανείς ότι δίπλα σε ορισμένους
    πλανήτες εμφανίζεται ένα φεγγάρι. Το θέμα του φεγγαριού είναι από μόνο
    του ιδιαίτερα σημαντικό, οπότε είναι απαραίτητο να διαβάσετε το
    αντίστοιχο κομμάτι στους οδηγούς.

    Το σημαντικότερο σημείο που
    πρέπει να τονιστεί στην παρούσα περίσταση είναι η παρουσία του
    αισθητήρα φάλαγγας πάνω σε ένα φεγγάρι. Οι αισθητήρες αυτοί μπορούν να
    κατασκευαστούν μόνο σε φεγγάρια και αποτελούν ένα μεγάλο κίνδυνο για
    οποιοδήποτε στόλο είναι στην εμβέλειά τους. Ο αισθητήρας φάλαγγας
    μπορεί να δει σχεδόν όλες τις αποστολές που πετάνε από και προς έναν
    πλανήτη με την ακριβή ώρα άφιξής τους. Αυτό σημαίνει ότι ο επιτιθέμενος
    μπορεί να προγραμματίσει την επίθεσή του έτσι ώστε να χτυπήσει τον
    αμυνόμενο λίγα μόνο δευτερόλεπτα αφού ο στόλος του τελευταίου
    επιστρέψει στον πλανήτη του. Όταν συμβεί κάτι τέτοιο ο αμυνόμενος στις
    περισσότερες περιπτώσεις δεν διαθέτει αρκετό χρόνο για να ξαναστείλει
    τον στόλο σε κάποια αποστολή, συνεπώς δεν μπορεί να κάνει «σώσιμο»
    στόλου και χάνει τη μάχη.
    kobladoures
    kobladoures
    Admin


    Αριθμός μηνυμάτων : 48
    Ημερομηνία εγγραφής : 20/06/2009
    Ηλικία : 40
    Τόπος : pantou

    Σώσιμο στόλου (Fleetsaving) ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ!!!!! ΝΟ FLEETSAVE- NO FLEET Empty Απ: Σώσιμο στόλου (Fleetsaving) ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ!!!!! ΝΟ FLEETSAVE- NO FLEET

    Δημοσίευση  kobladoures Κυρ Ιουν 21, 2009 12:18 am

    Πως αποφεύγουμε μια φάλαγγα.

    1)
    Ο πρώτος και ο ασφαλέστερος τρόπος είναι το «σώσιμο» στόλου από φεγγάρι
    του παίκτη. Βέβαια προφανώς αυτό προϋποθέτει ότι ο παίκτης διαθέτει
    φεγγάρι. Το πλεονέκτημα αυτής της μεθόδου είναι ότι ο αισθητήρας
    φάλαγγας εχθρικών φεγγαριών δεν μπορεί να εντοπίσει κινήσεις του στόλου
    του παίκτη. Αυτό συμβαίνει γιατί οι αισθητήρες φάλαγγας δεν μπορούν να
    σκανάρουν φεγγάρια και πεδία συντριμμιών. Έτσι λοιπόν ένας αρκετά
    ασφαλής τρόπος είναι να στείλει κανείς το στόλο του για σε αποστολή
    συγκομιδής σε ένα πεδίο συντριμμιών. Βέβαια και αυτό ενέχει τους
    κινδύνους του. Αν ο αντίπαλος γνωρίζει σε ποιο πεδίο συντριμμιών θα
    στείλει ο παίκτης το στόλο του μπορεί να περιμένει να εξαφανιστεί το
    πεδίο συντριμμιών και έτσι αν γνωρίζει το χρόνο αναχώρησης και τον
    χρόνο άφιξης στο πεδίο συντριμμιών να υπολογίσει το χρόνο επιστροφής.
    Μάλιστα δεδομένου ότι όταν μεγαλώσει ο στόλος το κόστος για σώσιμο
    στόλου θα επιβάλει στον παίκτη όποια αποστολή στέλνει να την στέλνει
    εντός του συστήματος ο κίνδυνος πολλαπλασιάζεται. Ο επιτιθέμενος μπορεί
    να δημιουργήσει πεδίο συντριμμιών σε κάθε πλανήτη του συστήματος και να
    περιμένει πότε θα εξαφανιστεί ένα από αυτά για να κάνει τους
    υπολογισμούς που αναφέραμε παραπάνω. Μια λύση γι' αυτό το ενδεχόμενο
    είναι κάθε φορά πριν από το στόλο να προηγείται μια αποστολή
    αποτελούμενη από ένα ανακυκλωτή που θα καθαρίσει το ΠΣ 30 δευτερόλεπτα
    πριν φτάσει σε αυτό ο στόλος. Έτσι οι όποιοι υπολογισμοί του αντιπάλου
    γίνονται ανακριβείς και δίνει στο παίκτη το χρονικό περιθώριο να
    ξανασώσει το στόλο αν δέχεται επίθεση στην επιστροφή.
    Μια άλλη
    αρκετά ασφαλής μέθοδος για «σώσιμο» στόλου από φεγγάρι είναι με
    αποστολή αποικιοποίησης σε κενή θέση. Αυτό βέβαια προϋποθέτει ότι ο
    παίκτης έχει ήδη 9 πλανήτες οπότε ο στόλος τους θα πάει στο στόχο, δεν
    θα μπορεί να δημιουργήσει καινούρια αποικία και θα επιστρέψει πίσω.
    Όπως αναφέρθηκε παραπάνω η μέθοδος αυτή είναι λύση ανάγκης και πρέπει
    να αποφεύγεται η επανειλημμένη χρήση της.

    Όλα τα παραπάνω
    προϋποθέτουν ότι ο παίκτης έχει ήδη φεγγάρι. Αυτό βέβαια δεν συμβαίνει
    πάντα οπότε θα περάσουμε σε εναλλακτικές μεθόδους.

    2) Η ανάκληση
    μιας αποστολής παράταξης. Οι αισθητήρες φάλαγγας δεν μπορούν να
    εντοπίσουν έναν στόλο ο οποίος έχει ανακληθεί από μία αποστολή
    παράταξης. Έτσι λοιπόν αν μετά την αποστολή του στόλου σας δέχεστε
    επίθεση στον προορισμό η οποία είναι συγχρονισμένη με το δικό σας
    στόλο… πολύ απλά ανακαλέστε τον. Ο επιτιθέμενος δεν μπορεί πλέον να τον
    εντοπίσει στον αισθητήρα φάλαγγας. Βέβαια αν ο παίκτης που θέλει να
    κάνει επίθεση είναι αρκετά αποφασισμένος υπάρχει μπορεί να το
    αντιπετωπίσει και αυτό. Αν γνωρίζει την χρονική στιγμή αναχώρησης του
    στόλου μπορεί να χρησιμοποιήσει την φάλαγγά του και να ελέγχει την
    αφετηρία σε τακτά χρονικά διαστήματα για να δει πότε ο αμυνόμενος θα
    ανακαλέσει το στόλο (πολύ απλά θα εξαφανιστεί από τον αισθητήρα
    φάλαγγας). Αυτό βέβαια δεν είναι μέθοδος ακριβείας και δίνει στον
    αμυνόμενο την δυνατότητα να ξανασώσει το στόλο του όταν αυτός
    επιστρέψει. Για περισσότερη ασφάλεια μπορεί ο παίκτης να στείλει
    πολλαπλές αποστολές παράταξης, μειώνοντας τον κίνδυνο να καταστραφεί
    ολόκληρος ο στόλος του.

    Γενικές συμβουλές

    1)
    Deathstars. Τα Deathstars είναι εξαιρετικά χρήσιμα για το σώσιμο
    στόλου. Το προτέρημά τους είναι ότι πετάνε με πολύ χαμηλή ταχύτητα και
    καταναλώνουν εξαιρετικά λίγο δευτέριο. Έτσι μειώνουν και την ταχύτητα
    και κατανάλωση ολόκληρου του στόλου, δίνοντας στον παίκτη τη δυνατότητα
    να «σώσουν» το στόλο για εξαιρετικά μεγάλα χρονικά διαστήματα με πολύ
    μικρή κατανάλωση.
    2) Συνήθειες του παίκτη. Αρκετοί έμπειροι παίκτες
    όταν βρουν ένα στόλο στον οποίο επιθυμούν να επιτεθούν αφιερώνουν
    αρκετό χρόνο για να μάθουν τις συνήθειες αυτού του παίκτη. Πότε δηλαδή
    είναι συνδεδεμένος, που κάνει «σώσιμο» στόλου, ποιες ώρες κλπ κλπ. Αυτό
    τους δίνει τη δυνατότητα να κάνουν μια πετυχημένη επίθεση ακόμα και
    χωρίς τη χρήση αισθητήρα φάλαγγας. Γι’ αυτό κάθε παίκτης θα πρέπει να
    είναι προσεκτικός και να προσπαθεί όσο είναι δυνατό να αλλάζει τις ώρες
    και τον τόπο από όπου κάνει «σώσιμο» στόλου.
    Όλα αυτά ισχύουν και
    πάντα το σωστό «σώσιμο» στόλου προϋποθέτει ότι ο παίκτης θα προσπαθεί
    πάντα να είναι συνδεδεμένος όταν ο στόλος του επιστρέφει.

    Τέλος
    πρέπει να τονίσουμε το σημείο ότι το συνεχές και σωστό «σώσιμο» στόλου
    είναι απαραίτητο για την γρήγορη και εύκολη πρόοδο στο παιχνίδι. Οι
    αντίπαλοι πάντα θα επιτίθενται όταν ο στόχος είναι κερδοφόρος, γι’ αυτό
    μην αφήνετε ποτέ στόλο ή πόρους σε έναν πλανήτη. Αν το κάνετε αυτό τότε
    ο αντίπαλος δεν θα έχει και κίνητρο να επιτεθεί και έτσι θα βγείτε
    κερδισμένοι.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Τρι Νοε 26, 2024 5:01 pm